Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Дистанційне навчання для учнів 5 класу5 КЛАСПІДРУЧНИК "Музичне мистецтво 5 клас ", автор Л. Масол Тема 32. Перевіряємо свої знання. Підручник Л. Масол (с.150-151) Завдання. Пройдіть тестування у презентації, або підручнику і дізнайтесь наскільки гарно ви багато знаєте тепер про музику. Посилання на підручник - https://pidruchnyk.com.ua/122- Посилання на презентацію "Своя гра" - https://drive.google. Суть гри полягає у тому, що відповідаючи на поставлене запитання, підраховуйте бали по кожному музичному жанру і знатимете, який вивчили краще, а який гірше. Посилання на пісню - https://drive.google. Тема 31. Діалог музики та живопису. Підручник Л. Масол (с.146-149). Завдання. Прослухати музичні твори і до одного з них підібрати картини, які на вашу думку підійшли б до цієї музики. (або створити презентацію, або колаж, або ж намалювати свій малюнок ) Презентація- https://drive.google.com/open? Олександр Скрябін.(портрет) https://drive.google.com/open? Олександр Скрябін.Симфонічна поема "Прометей"(фрагмент)- https://www.youtube.com/watch? Мікалоюс Чюрльоніс(портрет) https://drive.google.com/open? Картини литовського художника і композитора М. Чюрльоніса під його фугу до мінор https://www.youtube.com/watch? Пісня для розучування- https://drive.google.com/open? Тема 30. Діалог музики та живопису. Підручник л. Масол. (с. 144-146) Завдання.Намалюйте свою картину на один з прослуханих творів або напишіть враження про один з творів (на вибір). Презентація - https://drive.google.com/open? В. Кікта. Фрески Софії Київської. https://www.youtube.com/watch? Клод Дебюссі. Море.https://www.youtube.com/ Пісня для розучування https://drive.google.com/open? Тема 29. Музика на кіноекрані (продовження) Підручник Л. Масол (с.138-143). Завдання. Прослухати музичні твори, переглянути презентацію. Дайте відповідь на таке питання: "Які види мистецтв взаємоідіють у мюзиклі?" Презентація. https://drive.google.com/open? Уривки з мюзиклу-кінофільму Р. Роджерса "Звуки музики" https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? Пісня "До-ре-мі" для розучування https://www.youtube.com/watch? Тема 28. Музика на кіноекрані. Підручник Л. Масол. (с.134-136) Завдання. Переглянути відео.Дати відповідь на питання. Що сталося б, якби з кінофільмів зникла музика? Чи можливе кіно без музики? Презентація https://drive.google.com/open? Відео про створення кіно https://www.youtube.com/watch? Відео про життя Чарлі Чапліна https://www.youtube.com/watch? Скот Джоплінг Регтайм. https://www.youtube.com/watch? Мінус для співу https://www.youtube.com/watch? Тема 27. У музичному театрі: балет (продовження). Підручник Г. Масол (с.129-134) Завдання. Поміркуйте, чи мають головні герої балетної вистави свої музичні характеристика-портрети. https://drive.google.com/open? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? Тема 26. У музичному театрі: балет. Підручник Г. Масол(с.125-128) Завдання. Перегляньте уривки балету, подумайте, які жанри мистецтв у ньому присутні і чи вони важливі. https://drive.google.com/open? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? Тема 25. У музичному театрі: опера. Підручник Г.Масол. (с.123,124) Завдання. Перегляньте презентацію, або підручник. Прослухати музичні твори і поміркуйте чи є майбутнє у оперного мистецтва.Поспівайте пісню. https://drive.google.com/file/ https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? Тема 24." У музичному театрі:опера".В. Моцарт. Опера "Чарівна флейта"(фрагменти) Підручник «Музичне мистецтво. 5 клас» (Л.Масол, Л.Аристова), ст.118-122. Віртуальна екскурсія «В приміщенні оперного театру»: https://www.youtube.com/watch?v=tK2Tb5dJlLM Відео-розповідь про Моцарта «Одна історія» https://www.youtube.com/watch?v=ZSwcVMIbkAs Слухання музики: 1. В.А. Моцарт. Опера «Чарівна флейта». Арія Цариця Ночі - за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EVHR7E34paY 2. В.А. Моцарт. Опера «Чарівна флейта». Дует Папагено і Папагени: https://www.youtube.com/watch?v=p7OJJJPURLE Спів: В. Таловиря «Писанки» (фонограма –мінус з прописаною мелодією): https://www.youtube.com/watch?v=SHhwT85iKWU&t=25s ЗАВДАННЯ: 1. Опрацювати зміст теми: ст.118-122. 2. Розказати де і як виникла опера. 3. Висловити свою думку, як про взаємодію мистецтв у опері. 4. Співати караоке-пісню В. Таловирі «Писанки»: https://www.youtube.com/watch?v=SHhwT85iKWU&t=25s Тема уроку "Симфонічна музика" Маленький Моцарт. При императорском дворе.avi https://drive.google.com/file/d/1SaAzWIytK3yglCDg8wDp5JUyJlFeQhjA/view https://www.youtube.com/watch?v=dnYdnNSxmsQ Тема уроку "Симфонічна музика. Людвіг ван Бетховен" https://drive.google.com/file/d/13Ae9T6kbwiItiVHclG_LeMpQH_dxVGaM/view https://www.youtube.com/watch?v=yImCEAO63Gg |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||