Виховний захід "Вишиванка - це дзеркало народної душі"
Вишиванка - це наша національна гордість. Ще з сивої давнини відомо, що вишита сорочка є символом здоровʼя та краси, оберегом щасливої долі та родової памʼяті. Цей український оберіг пройшов крізь віки й нині символізує чистоту почуттів, глибину безмежної любові до Батьківщини.
На виховному заході, який підготувала класний керівник Габор Т.А. з учнями 8 класу продемонструвала, що її вихованці є справжніми українцями та налаштовані на збереження культури, звичаїв й традицій свого народу.
15 березня 2019 року у нашій школі, як і по всій країні відзначалось ювілейне свято 80-річчя Карпатської України. Кожний класний керівник провів тематичну виховну годину приурочено славним сторінкам Карпатської України – березень 1939.
Учителем історії Медвідь С. Й. було проведено літературно-музичну композицію « Герої не вмирають» приурочену 80-й річниці Карпатської України. Активну участь у проведені названого патріотичного заходу взяли учні 7-8 класу: Куцин Дарина , Джуган Мілана , Думнич Василь, Шкорка Василь, Шкорка Іван, Сташков Іванна, Плиска Ілля, Челленюк Юрій, Коморська Надія, Костевич Андріана, Церкуник Анастасія, Церкуник Мілана, Зизень Вікторія, Блешинець Вікторія, Мадярій Сніжана.
Крім історичного опису тих бурних подій, декламування віршів, звучали патріотичні пісні січових стрільців та мелодії про сучасну Україну. Учитель поєднав героїчне минуле Карпатської України з славними сторінками сьогоднішніх днів. Вчитель історії Габор Т. А. продемонструвала учням документальний фільм «Пишемо історію».
Із висвітленого сценарієм історичного матеріалу учні розширили знання про яскраву сторінку українського державотворення – існування Карпатської України березень 1939.
Шевченківські дні
Щороку в березневі дні в нашій країні вшановують памʼять Великого Кобзаря Т. Г. Шевченка. Цього року відзначається 205 річниця від дня народження поета.
В нашій школі уже стало традицією відзначати шевченківські дні. Пролунали незабутні рядки поезії Тараса Шевченка, елементи його біографії, інсценізація творів, а також діти готували малюнки до віршів.
Хотілося б відзначити велику зацікавленість школярів у підготовці та проведенні шевченківських днів.
Виховна бесіда «Уклін тобі, Тарасе!» - класний керівник: Юришинець В.М.(4-А клас)
Відкриий урок "Тарас Шевченко жити буде, поки на землі житимуть люди" - класний керівник Олійник Т.І. (4-Б клас).
Виховний захід "Вінок Шевченкові сплітаємо із віршів" -вчитель української мови та літератури Лавришин Н.І. (5-9 класи).
Літературна вітальня "Шевченко в англомовному світі" - вчитель англійської мови Веклинець С.І. (9 клас)
Національно-патріотичне виховання
Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими громадянами 14-35 річного віку соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури. Здійснення системного національно-патріотичного виховання є однією з головних складових національної безпеки України. Національно-патріотичне виховання формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту. Національно-патріотичне виховання включає в себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, охоплює своїм впливом усі покоління, пронизує всі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, науку, історію, державу, право.Завдання національно-патріотичного виховання:- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей; - виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь; - сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу; - формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації; - формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини; - відновлення і вшанування національної пам'яті; - утвердження в свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки. Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності; - формування психологічної та фізичної готовності, молоді, до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби; - відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді; - забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами; - консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання; - сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій, клубів та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді; - підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини; - створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави; - сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров'я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості; - виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності; - створення умов для посилення патріотичної спрямованості телерадіомовлення та інших засобів масової інформації при висвітленні подій та явищ суспільного життя; - реалізація індивідуального підходу до особистості та виховання. В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться виховні години, бесіди, темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України тощо. Традиційним стало проведення святкувань Дня Збройних Сил України, Дня Соборності, Дня Захисника Вітчизни, Дня української письменності, відзначення Дня міста, змагань «Козацькі забави». В рамках святкування цих знаменних дат було проведено: - виховні години в усіх класах; - зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни і учасниками бойових дій; - зустрічі з членами громадської організації