Завдання для дистанційного навчання під час карантину
6 клас
Українська мова 6 клас
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1
|
28.04.20
|
Написання разом і через дефіс неозначених займенників.
|
Вивчити параграф 62
Вправа 535
|
2
|
29.04.20
|
Правопис заперечних займенників.
https://youtu.be/A6fKbejUoEA
|
Опрацювати параграф 62
Вправа 529
|
3
|
29.04.20
|
Написання займенників із прийменниками окремо.
|
Повторити параграф 62
|
4.
|
05.05.20
|
Урок мовленнєвого розвитку. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх») https://zno.if.ua/?p=985
|
Скласти есе
|
5.
|
06.05.20
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник».
|
Опрацювати параграф 65
Вправа 559
|
6.
|
08.05.20
|
Контрольна робота. Займенник (тестування). https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-no-7-z-temi-zajmennik-vidminuvanna-zajmennikiv-testi-72229.html
|
Виконати тестові завдання
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1.
|
12.05.20
|
Присвійні, вказівні; питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені (ознайомлення).
|
Опрацювати параграф 63
Вправа 539
|
2.
|
13.05.20
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми: «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше - наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів.
|
Написати твір
|
3.
|
15.05.20
|
Відмінювання займенників усіх розрядів.
https://youtu.be/647yvr-WyLo
|
Повтрити параграфи50-64
|
4.
|
19.05.20
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору.
|
Вправа 556
|
5.
|
22.05.20
|
Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні та граматичні помилки.
https://youtu.be/KR9dyUHedF0
|
Опрацювати параграф 66
Вправа 564
|
6.
|
26.05.20
|
Словотвір та орфографія.
https://youtu.be/VC6EQwY_k7k
|
Опрацювати параграф 67
Вправа 570
|
7.
|
27.05.20
|
Морфологія й орфографія.
|
Опрацювати параграф 68
Вправа 575
|
8.
|
29.05.20
|
Підсумковий урок.
|
Читання вголос
Усний твір
|
Українська література 6 клас
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1.
|
28.04.20
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов - визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки.
ТЛ: гумор (повторення), сатира, байка (повторення), алегорія, мораль.
|
Прочитати матеріал про Леоніда Глібова ст..216-217
Виразно читати гуморески
|
2.
|
05.05.20
|
«Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл».
https://youtu.be/ol5CrCymi0c
|
Виразно читати байки ст220.-221
|
3.
|
08.05.20
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову.
https://znanija.com/task/28952987
|
Написати лист
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1.
|
12.05.20
|
Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось».
ТЛ: гумореска, співомовка.
https://www.youtube.com/watch?v=IjJVb_Az34A
|
Читати відомості про письменника.
Виразно читати співомовки
|
2.
|
15.05.20
|
«Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.
|
Читати та аналізувати гумореску
|
3.
|
19.05.20
|
Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик» (2-3 твори на вибір). Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
https://youtu.be/g18NNQm3TNI
|
Вивчити
напам’ять
одну
гумореску (на вибір).
|
|
22.05.20
|
Контрольна робота. Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий (тестування).
|
КР №6 тест
|
|
26.05.20
|
Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.
|
ЛРК №4
|
|
29.05.20
|
Підсумковий урок.
|
|
Математика 6 клас
Дата Тема уроку Дом.завдання
3.04.05. Розв'язування вправ.
Параграф 34 ,номер 1541 приклад 1 на класну роботу і номер 1542 на домашню роботу.
4.05.05 Графіки залежності між величинами .(Відеоурок).
Параграф 35 ,номер 1566 на класну роботу, а номер 1568 на домашню роботу.
5.08.05. Розв'язування задач.
Параграф 35 ,номер 1569 і 1572 на класну роботу ,а номер 1571 і 1573 на домашню роботу.
6.11.05. Узагальнення і систематизація знань.
Параграф 35 ,номер 1575 на класну роботу, а номер 1574 на домашню роботу.
Історія 6клас
Дата
|
Тема уроку
|
Дом.завдання
|
|
|
Географія 6клас
29.04
|
Природні зони
|
Параграф 58,ст.227-230
https://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTA
|
30.04
|
Тематичне оцінювання
|
Повторити вивчений матеріал
|
07.05
|
Кількість населення Землі
|
Параграф 59,ст.233-234
|
08.05
|
Розміщення населення
|
Параграф 59,ст.234-235
|
13.05
|
Людські раси
|
Параграф 60,ст.236-238
https://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkc
|
14.05
|
Різноманітність народів світу
|
Параграф 60,ст.238-241
|
15.05
|
Держави на політичній карті світу
|
Параграф 61,ст.242
|
20.05
|
Найбільші держави світу. Пр.роб. №9 «Позначення на к.к.кордонів найбільших держав та їх столиць»
|
Параграф 61,ст.243-247
https://www.youtube.com/watch?v=v2NGAwLVUxg
|
21.05
|
Контрольна робота
|
Підведення підсумків за ІІ семестр
|
22.05
|
Забруднення довкілля та його охорона
|
Параграф 62,ст.248
https://www.youtube.com/watch?v=S9caPlf5ioU
|
27.05
|
Виникнення екологічних проблем
|
Параграф 62,ст.249
|
28.05
|
Повторення за рік
|
Повторення вивченого матеріалу
|
29.05
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
|
Зарубіжна література 6 - клас
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1
|
17.03.2020
|
Контрольна робота №3 за розділом «Людські стосунки».
https://naurok.com.ua/test/tema-lyudski-stosunki-58717.html
|
Виконати онлайн-тести
|
2
|
18.03.2020
|
Контрольний твір. Тема «Справжні цінності в житті людини» (за повістю В.Короленка «Сліпий музикант»).
|
Написати твір.
|
3
|
24.03.2020
|
Антуан де Сент – Екзюпері. Казка-притча «Маленький принц».
https://www.youtube.com/watch?v=K5f_jis5Tz8
|
Уміти розповідати про життя і творчість письменника.
|
4
|
25.03.2020
|
Антуан де Сент – Екзюпері. «Маленький принц». Сюжет.
https://www.youtube.com/watch?v=bvPzDAx8GD8
|
Знати зміст.
|
5
|
31.03.2020
|
Антуан де Сент – Екзюпері. «Маленький принц».
Людські взаємини в казці-притчі.
|
Характеризувати героїв.
|
6
|
01.04.2020
|
Художні образи. Філософський зміст твору. Поняття про притчу.
|
Відповідати на запитання рубрики підручника «Перевір себе».
|
7
|
07.04.2020
|
Антуан де Сент – Екзюпері. «Маленький принц».
Твір-роздум за казкою-притчею.
|
Написати твір.
|
8
|
08.04.2020
|
Поетичне бачення світу. Хайку. Мацуо Басьо.
https://www.youtube.com/watch?v=aCfpFOUL7TU
|
Вивчити напам’ять три, чотири хайку.
|
9
|
14.04.2020
|
Роберт Бернс. Ідея любові до батьківщини у вірші «Моє серце у верховині».
|
Вивчити вірш напам’ять.
|
10
|
15.04.2020
|
Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі.
https://www.youtube.com/watch?v=l4GqxCt9MBo
|
Вивчити уривок з «Пісні…».
|
11
|
21.04.2020
|
Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
https://naurok.com.ua/test/genri-longfello-pisnya-pro-gayavatu-40632.html
|
Виконати онлайн-тести.
|
12
|
22.04.2020
|
Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.
|
Виразно читати вірш.
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1
|
28.04.2020
|
Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей.
|
Уміти розповідати про життя і творчість письменника.
|
2
|
29.04.2020
|
Р.Д.Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка.
|
Знати зміст оповідання.
|
3
|
05.05.2020
|
Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі.
|
Уміти розповідати про життя і творчість письменника.
|
4
|
06.05.2020
|
Роберт Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини і людства.
|
Знати зміст оповідання.
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1
|
12.05.2020
|
Стислий переказ одного з творів.
|
Повторити основні поняття.
|
2
|
13.05.2020
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».
|
Зробити записи до читацького щоденника.
|
3
|
19.05.2020
|
Моральні цінності у творах Ліндґрен.
|
Прочитати розділи роману.
|
4
|
20.05.2020
|
«Міо, мій Міо». Образи головних героїв.
|
Уміти характеризувати героїв.
|
Біологія
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Д/з
|
6-клас
|
12.05
|
Будова цвілевих грибів
|
§52, 53
|
18.05
|
Значення грибів у природі та житті людини
|
§54,55
|
19.05
|
Міні-проект «Гриби у біосфері та житті людини»
|
Написати міні-проект
|
25.05
|
Узагальнення «Будова та життєдіяльність організмів»
|
Тести
|
26.05
|
Екскурсія «Вивчення рослинних угрупувань»
|
|
Інформатика 6 клас
Основи здоров’я
6 клас
09.04 Правила користування газовими приладами
§25 https://www.youtube.com/watch?v=dIh_BWdPAXg
16.04 Безпека під час користування засобами побутової хімії
§26 https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
6-клас
|
14.05
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях
|
§30
|
21.05
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті»
|
Тести
|
28.05
|
Повторення з теми «Здоров’я людини»
|
|
Трудове навчання 6 клас
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
1.
|
30. 04.
Четвер
|
Вирощування кімнатних рослин.
Вибір об’єкта проектування.
Кімнатні рослини.
|
|
2.
|
30. 04.
Четвер
|
Особливості догляду за поширеними кімнатними рослинами: мікроклімат, ґрунт, підживлення.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=fPC_I1aHpuQ
|
|
3.
|
07. 05.
Четвер
|
Шкідники кімнатних рослин.
Переглянути відео: https://youtu.be/cBh8PJvRvrs
|
|
4.
|
07. 05.
Четвер
|
Технологія висаджування, пересаджування та вегетативного розмноження кімнатних рослин.
Переглянути відео: https://youtu.be/A1qpwPRVoIQ
|
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
1.
|
14. 05.
Четвер
|
Інструменти для догляду за кімнатними рослинами.
|
|
2.
|
14. 05.
Четвер
|
Технологічний процес догляду за кімнатними рослинами: розсаджування, пересаджування, підживлення, полив.
|
|
3.
|
21. 05.
Четвер
|
Охайне житло. Види мийних засобів для різних поверхонь.
|
|
4.
|
21. 05.
Четвер
|
Правила користування побутовою технікою. Види побутових електроприладів.
|
|
5.
|
28. 05.
Четвер
|
Здоров’я та краса мого волосся. Засоби та правила догляду за волоссям.
|
|
6.
|
28. 05.
Четвер
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
Образотворче мистецтво
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1
|
29.04.2020
|
Історичний і батальний жанри.
|
Створити композицію «Запорізька Січ».
|
2
|
06.05.2020
|
Історична спадщина.
|
Намалювати орнамент для килима.
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1
|
13.05.2020
|
Ознайомлення з музеями.
|
Опрацювати с.170-173 підручника.
|
2
|
20.05.2020
|
Ознайомлення з музеями.
|
Опрацювати с.173-175 підручника.
|
Фізичне виховання
1
|
6 клас
|
28.04.2020
|
Переглянути відео з техніки в’язання вузлів за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CYYTvtiJJ00
Повторити в’язання всіх вузлів по 3 рази
|
Поняття страховки та самостраховки. В’язання основних туристичних вузлів
|
2
|
29.04.2020
|
Знайти свій спосіб в’язання будь-якого туристичного вузла та зняти його на відео, яке потім надіслати на приватний номер у вайбері
Виконати вправу на learningapps.org, перейшовши за QR-кодом
|
Навчальний норматив. В’язання туристичних вузлів
|
3
|
05.05.2020
|
Скласти пам’ятку щодо дотримання правил безпеки на уроках фізичної культури під час занять спортивним туризмом
|
Основні етапи туристської смуги перешкод. Техніка безпеки
|
4
|
08.05.2020
|
Тренуватися в'язати туристичні вузли для скріплення мотузок однакового діаметру за спиною, однією рукою.
Виконати вправу на learningapps.org, перейшовши за QR-кодом
|
Проходження туристичних етапів. Техніка безпеки
|
|